top of page

DOOH: Digital Out of Home


Už je to nějaký ten pátek, co se tento typ reklamy objevil na zahraničních trzích a konečně je to i velký boom v Česku (trochu pozdě, ale přeci). Co je vlastně zkratka DOOH?


Zkratka DOOH, neboli Digital Out of Home, označuje typ venkovní reklamy, která je doplněna o digitální prvky.

Digitální outdoorová reklama je realizována skrze programatický nákup (RTB). Reklamní plochy jsou měřeny v reálném čase. Nákupní model ploch DOOH je postaven na platbě za tisíc zobrazení, která je standardem i u dalších programmaticky nakupovaných reklam.


Specialista může aktivovat, pozastavit a optimalizovat digitální out-of-home kampaně téměř v reálném čase. Na jednom místě může řešit vše od strategie a aktivace až po reporting a optimalizaci. Toto považuji za obrovský rozdíl a současně také výhodu oproti klasickému outdoorovému nákupu.


Další výhodou programatického digitálního out-of-home je flexibilita, kterou poskytuje. Zatímco tradiční nákupní taktiky jsou obvykle zaměřeny na jeden obecný region, digitální out-of-home umožňuje společnostem spustit různé verze jejich sdělení na základě umístění obrazovky nebo denní doby.


DOOH je ve světě aktuálně jednoduše dostupné skrze platformu Display & Video 360, bohužel zatím ne pro český trh! Na to si ještě nějakou dobu musíme počkat.



Zde však musím říci velké ALE! Jak je všeobecně známo, my Češi si vždy najdeme nějaké řešení.

Na našem trhu působí společnost, díky které se vaše reklama může alespoň na pár ploch objevit. Mezi nabízené plochy v České republice patří například digitální billboard na Václavském náměstí v Praze nebo obrazovka na obchodním domě Kotva v Praze.

Pokud chcete využít DOOH, ať už v Česku nebo v zahraničí, neváhejte mě kontaktovat. Probereme spolu jednotlivé možnosti na daných trzích.






Comments


bottom of page